green grass field under blue sky during daytime

מדריך התקנת דשא סינטטי בגינה שלך Leave a comment

התקנת דשא סינטטי בגינה שלך יכולה להיות דרך מצוינת ליצור מדשאה שופעת ודל תחזוקה ללא הטרחה של השקיה, כיסוח ודישון רגילים. עם זאת, חשוב להכין נכון את השטח ולהתקין את הדשא בצורה נכונה כדי להבטיח תוצאה לאורך זמן ומראה מקצועי.

שלב 1: מדוד וסמן את השטח

השלב הראשון בהתקנת דשא סינטטי הוא למדוד ולסמן את השטח שבו רוצים להתקין אותו. השתמש בסרט מדידה או חתיכת חוט ארוך כדי למדוד את האורך והרוחב של האזור. הקפד לקחת בחשבון עיקולים או זוויות בצורת השטח. ברגע שיש לך את המידות, השתמש בספריי צבע או גיר כדי לסמן את האזור.

שלב 2: הסר את הדשא הקיים והכשיר את הקרקע

השלב הבא הוא הסרת הדשא הקיים והכנת הקרקע לדשא הסינטטי. אם השטח קטן, אתה יכול להשתמש באת או חותך משטחים כדי להסיר את הדשא. עבור שטחים גדולים יותר, חותך משטחים או החלקה עשויים להיות יעילים יותר. לאחר שהדשא הוסר, השתמש במגרפה או במגבון כוח כדי ליישר את הקרקע ולהסיר סלעים או פסולת גדולים. הקרקע צריכה להיות מפולסת ככל האפשר כדי להבטיח משטח חלק ואחיד עבור הדשא הסינטטי.

שלב 3: התקן מחסום עשבים

לפני התקנת הדשא הסינטטי, חשוב להתקין מחסום עשבים כדי למנוע מצמחים לא רצויים לצמוח דרך הדשא החדש. הנח מחסום עשבים כבדים מעל הקרקע המוכנה ואבטח אותו במקומו באמצעות סיכות נוף. ודא שהמחסום מכסה את כל האזור וחופף את הקצוות במספר סנטימטרים.

שלב 4: התקן את הדשא הסינטטי

לאחר הכנת הקרקע ומחסום העשבים במקומו, הגיע הזמן להתקין את הדשא הסינטטי. גלגל את הדשא הסינטטי על הקרקע המוכנה והצב אותו לצורה הרצויה לך. השתמש בסכין או מספריים כדי לחתוך את הדשא כך שיתאים לאזור, הקפד להשאיר כמה סנטימטרים של חפיפה מכל הצדדים.

שלב 5: אבטח את הדשא הסינטטי

לאחר שהדשא הסינטטי נמצא במקומו, השתמש בסיכות נוף כדי להדק אותו לקרקע. התחל בהידוק לאורך הקצוות, ולאחר מכן פנה פנימה, וודא שהדשא מתוח ומאובטח. אתה יכול גם להשתמש בדבק כבד או סרט תפירה כדי להדק את קצוות הדשא הסינטטי זה לזה.

שלב 6: הוסף מילוי והבריש את הדשא

לבסוף, הוסף מילוי לדשא הסינטטי כדי לעזור לתמוך בלהבים ולשמור אותם זקופים. ניתן להשתמש במגוון אפשרויות למילוי, כמו חול או גומי, אך חשוב להשתמש במילוי המיועד במיוחד לדשא סינטטי. מורחים את המילוי באופן שווה על הדשא, ולאחר מכן השתמש במברשת נוקשה או במטאטא כוח כדי להבריש את הדשא ולהעביר את המילוי לתוך הלהבים.

שלב 7: תהנה מהדשא החדש שלך

מדשאת הדשא הסינטטי החדשה שלך מוכנה כעת ליהנות! עם התקנה נכונה, הוא ידרוש תחזוקה ותחזוקה מינימלית, ויראה נהדר לשנים הבאות.

הערה:

-חשוב לבדוק את התקנות המקומיות שלך לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה.

-חשוב גם לבחור את מוצר הדשא הסינטטי המתאים שיעמוד במצב של השטח שלך ומתאים למטרת הדשא שלך.

-אם אינך מכיר את תהליך ההתקנה, תמיד עדיף להזמין איש מקצוע שיתקין את הדשא הסינטטי שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *