איך לבחור קייטרינג מעולה לחתונה שלך Leave a comment

אם את כלה לעתיד שחיפשה קייטרינג לחתונה שלך, תשמח לדעת שיש כמה דברים שתוכל לעשות כדי להבטיח שתקבלי שירות אמין ומקצועי. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל לוודא שהיום שלך יעבור ללא תקלות.

בדוק את המוניטין של הקייטרינג

כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב למצוא אחד אמין. ייתכן שתרצה לשקול את המוניטין של החברה, כמה זמן היא פועלת, השירות והתמחור שלה והניסיון שלה.

אם אתם רוצים לקבל מושג על טיב העבודה שלהם, בדקו את חוות הדעת של חברת הקייטרינג. אתרי ביקורות מקוונים רבים יודיעו לך אם הם קיבלו ביקורות טובות או רעות. חוות דעת מצוינות תעזור לכם להחליט אם כדאי להעסיק את החברה.

כמה דברים שצריך לבדוק כשבודקים את המוניטין של קייטרינג כוללים ניסיון, שירות לקוחות ומגוון תפריטים. חפשו חברה בעלת צוות עובדים גדול וניסיון רב.

דרך מצוינת נוספת להבטיח שיהיה לכם קייטרינג אמין היא ליצור קשר עם אנשים אחרים ששכרו אותם לאירועים שלהם. בקשו אסמכתאות, כולל אנשים שהתחתנו לאחרונה. הלקוחות לשעבר של חברה יכולים לספר לך איך יצא האוכל, איך האוכל הוכן והחשבון.

לפני שאתם שוכרים קייטרינג לאירוע שלכם, ודא שיש לו את כל הביטוחים והרישוי המתאימים. כמו כן, ודאו שהמחירים שלהם ברורים ושיש להם מדיניות ביטולים.

בנוסף לוודא שהקייטרינג שלכם מורשה ומבוטח, תצטרכו לדעת האם החברה היא עסק מקומי או לא. ייתכן שתרצה גם לשאול על הידע שלהם על המקום שבו תשתמש.

בדוק אתרים כמו Wedding Wire, The Knot ו-Facebook לקבלת הפניות. אתרים אלו יעזרו לכם להכיר את החברות שנתנו שירותי קייטרינג לזוגות אחרים.

מלבד הסתכלות באתר, כדאי לבקש גם תפריט לדוגמה. חברות קייטרינג רבות מציעות אפשרויות קייטרינג בהתאמה אישית, כך שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו לקבל החלטה סופית על סמך מה תרצו לאכול.

לאחר שבחרתם קייטרינג, הקפידו לבדוק איתו באופן קבוע. הם צריכים להגיע בזמן לפגישות, והם צריכים להגיב לפניות שלך באופן מיידי.

טעימות מהתפריט לפני החתונה

טעימות מהתפריט לפני החתונה היא דרך מצוינת לגלות אילו מנות מתאימות ביותר לאירוע. תוכל לראות אם יש מגבלות תזונתיות או אלרגיות שעלולות להשפיע על בחירת המנות שלך. וגם תוכל לחסל כל פריט הפתעה שאתה לא רוצה ביום המיוחד שלך.

תפריט החתונה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בחתונה. לא רק שהאוכל והשתייה יוצרים או שוברים את הארוחה, אלא הם גם יכולים לספק בידור לאורחים שלכם. צוות קייטרינג טוב יציע אפשרויות רבות לבחירתכם.

כדי להבטיח שלא תפספסו את הדברים הטובים, כדאי שתטעמו כמה מקומות ותפריטים שונים. זה ייתן לך מושג טוב יותר על מה תאכל ושתה ביום הגדול שלך.

לחוויה האולטימטיבית של טעימות אוכל לחתונה, כדאי להביא אתכם לפחות שני חברים או בני משפחה. עם זאת, אסור לך להשתתף לטעימות עם כל המשפחה המורחבת שלך.

החלק החשוב ביותר בתהליך זה הוא לקיים קו תקשורת פתוח עם הקייטרינג שלכם. הם יכולים לספק הצעות על מצעים, אפשרויות תפריט מיוחדות והיבטים אחרים של החתונה שלך שאולי לא חשבת עליהם.

אם אתם מתכננים חתונה בחודשים הקרובים, שקול לקבל טעימות של תפריט חתונה בחינם או זול. אלה יכולים להתבצע במקום שלך או במקום מיוחד יותר. מומלץ לרשום הערות לגבי החוויה והמאכלים שאתם דוגמים.

במהלך התהליך, כדאי גם לקבל תחושה כיצד השף מנהל את המטבח שלו. בקשו ממנו להדריך אתכם בין אפשרויות התפריט השונות. אל תשכח לשאול לגבי העלות של שירותים נוספים.

תוכל למצוא מידע רב על תפריטי חתונה באינטרנט. חפשו אתר שיש בו ביקורות או המלצות של זוגות אחרים שהשתמשו בקייטרינג מסוים. יש אפילו אתרים שיש להם רשימות של הקייטרינג הטובים ביותר באזור שלך.

לאחר שצמצמתם את הרשימה לכמה קייטרינגים, תוכלו לקבוע טעימות רשמיות או לא רשמיות. הטעימה היא הזמן שבו תוכלו להכיר את רכז החתונה שלכם, את המקום שלכם ואת האוכל והשתייה.

לנהל משא ומתן כמו בוס

בזמן שאתה בזה, בדוק את האפשרויות שלך. לרוב, אתה יכול לבחור מבין שלושת הגדולים, ויש עשרות צלחות קטנות לבחירה. תוכנית מוצקה היא המפתח לחוויה שמחה, אם כי מלחיצה. ערכו רשימת צ'ק-רשימת חובה ואל תהססו לבקש הנחה אם היא ראויה. תופתעו מהתוצאות. בטווח הארוך זו תהיה השקעה טובה.

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלך יכולה להיות משימה יקרה, אבל אם אתה חכם, אתה אמור להיות מסוגל לתפוס את הטוב ביותר עבור שיר. הקפד לקרוא את החוזה שלך, רצוי בצורת הדפסה, ויש לך תוכנית גיבוי אם הדברים לא הולכים כמתוכנן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא שיהיו כמה אנשים שמבינים כדי לכסות אותך על המהמורות הבלתי נמנעות. אם יתמזל מזלך, הקייטרינג הפוטנציאלי שלך ישמח לשמוע ממך ולעזור לך במידת הצורך. כמובן, הזמן הטוב ביותר לנהל משא ומתן הוא בשלב התכנון, אז הקפידו להיות במשחק מוקדם.

האכילו את הספקים שלכם לפני שאתם שוכרים קייטרינג

לגרום לספקים שלך לאכול ארוחה בחתונה שלך היא דרך מצוינת להראות להם הערכה. הם עבדו ללא לאות כדי להגשים את החזונות הגדולים שלך.

כשאתה מחליט על הקייטרינג שלך, חשוב לוודא שאתה מרוצה מהשירות ומהניסיון שלו. בדוק את ההפניות שלהם, שאל שאלות וקרא ביקורות. אולי תרצו גם לקבוע טעימות כדי שתוכלו להכיר את הקייטרינג שלכם לפני היום הגדול.

קייטרינג רבים מציעים "ארוחות ספק" בתעריף מוזל. זוהי אפשרות נוחה. עם זאת, חשוב לזכור שאתה עדיין משלם על האוכל. אם הספק שלך צריך דיאטות מיוחדות, חשוב לדון בהן עם הקייטרינג שלך לפני החתונה. רוב הקייטרינגים יכולים להכיל אותם בהתראה מספקת.

כלל אצבע טוב הוא להגיש שרת אחד לכל שמונה עד עשרה אורחים. למזנונים מומלצים שני שרתים.

ספקים שנוכחים כל היום צריכים להיכלל בספירת העובדים. גם אם הם לא חייבים לאכול, כדאי לספק להם חטיף או ארוחת צהריים. זה עוזר להם להרגיש בנוח ומוכנים ביום החתונה שלך.

צוות תכנון החתונה שלך אמור להיות מסוגל לייעץ לך על העיתוי הנכון לשרת את הספקים שלך. יש להגיש אותם לפני שולחן הראש, אחרי המשפחה והאורחים ולפני הטקס.

חלק מהספקים יצטרכו רק חטיף בעוד שאחרים יזדקקו לארוחה מלאה. חשוב לאכול ארוחה מלאה כדי לשמור על אנרגיה. בקש מהמתכנן שלך המלצות ושוחח עם הקייטרינג שלך על הזמן והתדירות של שירות ספקים.

הספקים בדרך כלל יסיימו לאכול בערך באותו זמן כמו האורחים. זה יאפשר להם להיות מוכנים לחגוג את היום המיוחד שלכם כשהאורחים יסיימו לאכול. לחלופין, אתה יכול לאכול אותם בחדר נפרד, למקרה שאתה לא רוצה לחלוק את השולחן שלך עם האורחים שלך.

קבלת קייטרינג יכולה להיות עסק מסובך. ודאו שאתם בוחרים בקייטרינג מנוסה, מוסמך ויכול לענות על הצרכים שלכם. לפני שאתם חותמים על חוזה, בקשו מהם לערוך טעימות ולעיין בפרטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *