man standing under scaffoldings

מהי בניה קלה? Leave a comment

בנייה קלה היא טרנד מודרני וצומח באדריכלות. לעתים קרובות הוא מזוהה עם בניית עץ מסגרת קלה, כאשר העץ משמש ליצירת מבנה מבנה המאפשר גמישות בתכנון התאורה. גם שקיפות וזוהר צצים מחדש כאוצר מילים בארכיטקטורה.

קונסטרוקציית עץ מודרנית עם מסגרת קלה

בניית עץ עם מסגרת קלה היא גישה ניתנת להרחבה לבנייה המציעה מספר יתרונות. הוא משלב חופש אדריכלי עם פרקטיקות ברות קיימא, דלת פחמן. זהו גם פתרון חסכוני לאתגרי עיצוב רבים. יתרה מכך, היא מאפשרת שימוש יעיל במשאבים, הן במהלך הבנייה והן לאורך כל חייה.

בניית עץ עם מסגרת קלה מתאימה ביותר לייצור טרומי וייצור מחוץ לאתר. שיטות אלו עוזרות לעמוד באבני דרך בזמן. הם גם משפרים את בקרת האיכות ומפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית הכוללת של בניין. בנוסף, טכניקות אלו מספקות גמישות ומאפשרות תכנון של מערכות גג ורצפה משולבות.

הצורה הנפוצה ביותר של בניית מסגרת קלה למגורים היא מסגור פלטפורמה. סוג בנייה זה מבוסס על ערימת איברים אנכיים להארכת גובה הבניין. אלה נתמכים אז על ידי פלטה עליונה כפולה על קירות מתחת. שיטת בנייה זו מאפשרת בניינים בינוניים גבוהים. היתרונות המבניים של מסגור מסוג זה הם הגמישות וקלות ההתאמה שלו לסוגי קרקע שונים.

בנוסף, בניית עץ מסגרת קלה מתאימה מאוד למגוון פרויקטים, החל מיישומים מסחריים ותעשייתיים ועד לבתים צמודי קרקע. יש לו את יחס החוזק למשקל הגבוה ביותר מכל סוג מבנה. זה גם מייצר פסולת מינימלית באתר העבודה. בנוסף, הוא מתאים לסגנונות עיצוב אדריכליים רבים, ממודרני ועד מסורתי.

ישנם סוגים שונים של בניית מסגרת קלה, אך החשוב ביותר הוא היכולת שלה לעמוד במפרטים התובעניים ביותר של רוב קודי הבנייה. הוא מתאים למספר שימושים, מרפואה ועד מסחרי, ויכול להציע עיצוב אדריכלי נעים במעט התעסקות או הוצאות. זהו גם החומר הנבחר עבור מבנים רבים שצריכים לעמוד באישור LEED. זוהי האפשרות הטובה ביותר עבור פרויקטים של בנייה ירוקה, ויש לה מספר יתרונות, כולל יכולתו לספק עמידות בפני אש באזורים עתירי תנועה. בנוסף, זהו חומר בנייה מתחדש וניתן למחזור. זוהי גם חלופה חסכונית לפלדה או בטון.

מספר מוצרים חדשניים תוכננו להגביר את היעילות והקיימות. אלה כוללים לוחות טרומיים שניתן להתאים לחודשים של לוחות זמנים של בנייה. כמו כן, ניתן למצוא רכיבים מהונדסים, כגון קורות רשת פתוחות ועץ למינציה של מפרקי אצבע, המיוצרים על ידי יצרנים לאומיים ואזוריים.

שקיפות וזוהר צצו מחדש באוצר המילים של האדריכלות

שקיפות וזוהר הופיעו מחדש כאוצר מילים באדריכלות העכשווית. הרעיונות והמושגים החדשים שהוצגו על ידי אמנים ואדריכלים הציגו מחדש פתרונות טכניים כדי ליצור סגנון חדש לגמרי של אדריכלות.

כדי להבין את משמעות האור באדריכלות, עלינו לחפש את הסמיוטיקה שלו. בתנועת 'אור וחלל' של שנות ה-60, תאורה מינימליסטית הייתה הכלל. המבנים האיקוניים כמו בניין האמפייר סטייט הפכו לסמל של מעמד עולמי.

ההיבט החשוב ביותר של תנועה זו היה יישום האסתטיקה על האמנות החזותית. זו הייתה גם דרך להבין את הקשר בין אדריכלות לאמנות חזותית. זה היה אמצעי תקשורת שבו מעצבים השתמשו באור כדי להעביר את כוונותיהם.

בחתירתם של הפוסטמודרניסטים לבודד את התוכן של יצירת אמנות, הם הדגישו אלמנטים מבניים, כמו חלונות, כישויות משמעותיות. הם אפילו פירקו מבנים כדי לגלות אלמנטים מורפולוגיים.

באותה צורה, אדריכלים פיתחו עיצובי תאורה שעושים שימוש בסמלים כמו צבע וצורה. עיצוב התאורה במטה הונג קונג ושנגחאי בנק (HSBC) בהונג קונג ושנגחאי הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו נעשה שימוש באור ליצירת אמירה אדריכלית.

העיצוב של נמל התעופה הבינלאומי בקנסאי על ידי רנצו פיאנו הוא דוגמה נוספת. הפריסה הגדולה והלינארית דומה לציורים מופשטים מודרניסטיים. העיצוב משלב קירות לבנים כדי ליצור אפקט אחיד עם החומרים.

השימוש בחלון ויטראז' הוא מכשיר מטפורי נוסף. בספרו The Language of Post-Modern Architecture, ג'נקס ציין את המשמעות של חלון.

באותו אופן, ניתן להגדיר את האור כמאפיין החשוב ביותר של אדריכלות עכשווית. זהו מושג ראשוני עבור אמנים עכשוויים רבים. למרות חשיבותו, נדיר למצוא ספרות אקדמית רלוונטית על השימוש בו באדריכלות.

בנוסף לתפקידה ההמחשה, שפת האור רבת הצבעים היא אולי גרנדיוזית יותר למערביים. עם זאת, בתרבות המקומית, זה עשוי להיראות כאילו מדובר בשימוש שובב בצבע. אף על פי כן, ארכיטקטורת הקלילות מתמוססת להתעלמות זוהרת.

תאורת אתר העבודה צריכה להיות קלה כדי לעמוד בתקני התאורה של OSHA

אם אתה אחראי לבטיחותם ולרווחתם של העובדים שלך, חיוני לעמוד בתקני התאורה של OSHA. תאורה לא נכונה עלולה להגביר את הסיכון לתאונות ולהוביל לתביעות משפטיות. אם אינך בטוח אם התאורה שלך תואמת OSHA, פנה לנציג בעל המתקן שלך כדי לעזור לך לזהות את הסיכונים.

ישנן רמות תאורה שונות המתאימות לסביבות עבודה שונות. אלה נעים בין 20 ל-50 רגל נרות. אם יש לכם ספק לגבי רמת התאורה הנוכחית שלכם, אולי כדאי להתקין מד אור.

ניתן להגדיר את מד האור ל-foot-נרות ולוקס, המשמשים גם למדידת עוצמת הארה באזור מסוים. נר הרגל הוא המדידה של תפוקת האור מנר בודד הנופל על מטר מרובע בודד של משטח. זה שווה לומן אחד לכל רגל מרובע.

באופן אידיאלי, האור שלך צריך להיות בהירות עקבית ואחידה בכל מקום העבודה שלך. זה ימזער את עומס העיניים ואי הנוחות לעובדים שלך. זה גם יתרום ליעילות ולפרודוקטיביות הארגונית שלך.

OSHA קבעה דרישות תאורה עבור תחנות עבודה, בנייה ואתרי בנייה. אלה כוללים התקנת תאורת חירום. על התאורה להיות מסוגלת להאיר את כל השטח ללא סנוור, ויש להגן עליה מפני התנפצות.

כמה מהבעיות הנפוצות ביותר עם תאורה לקויה כוללות כאבי ראש, מאמץ בעיניים ועייפות. תקן OSHA דורש כמות מינימלית של תאורה בתחנת עבודה, וזה בדרך כלל בין 20 ל-50 רגל-נרות.

אם אין לך את התאורה המתאימה, אתה עלול לקבל קנס. בנוסף לעלות הפוטנציאלית, תאורה לקויה יכולה להשפיע לרעה על העסק שלך. זה יכול לקצץ בשעות העובדים, להשפיע על הפרודוקטיביות שלך ולהשפיע על השורה התחתונה שלך.

אם יש לך חששות לגבי תאורת המשרד שלך, שקול שינוי. אתה יכול לבחור להתקין תאורת משימות, או להתאים את מיקום האורות שלך. כמו כן, ניתן לבחור בגופי תאורה קטנים בעוצמה נמוכה יותר שיסייעו בהפחתת הסנוור.

OSHA הוציאה מכתב פרשנות בשנת 1991. מכתב פרשנות זה מסביר כי רמת התאורה הקיימת במשטח עבודה עדיף למדוד באמצעות מד אור. מד האור צריך להיות ממוקם על פני השטח של שולחן הרמה, והוא צריך להיות מוגדר לוקס או נרות רגל.

תקשורת לקויה בין לקוחות לקבלנים

תקשורת בענף הבנייה יכולה להיות די מאתגרת. זה כרוך במספר גורמים, כולל שפה וניואנסים תרבותיים. בכל הנוגע לתקשורת במקום העבודה, חשוב להיות ברור ומדויק. על ידי כך, תשאיר את כולם באותו עמוד ותימנע מבלבול.

כשמדובר בתקשורת עם לקוחות וקבלנים, ז'רגון יכול להוות בעיה אמיתית. למעשה, מחקרים מצאו שתקשורת לקויה עלולה לגרום לשליש מכל הכשלים בפרויקט הבנייה.

אם אתה רוצה להבטיח שהפרויקטים שלך יסתיימו בזמן ובמסגרת התקציב, תצטרך לשים לב היטב לתקשורת. לא רק שתקשורת טובה תבטיח שתזהה סכנות בהקדם האפשרי, היא גם יכולה למנוע טעויות, שעלולות לעלות לך כסף רב. תצטרך לבסס תרבות של מודעות לבריאות ובטיחות במקום העבודה שלך, וזה אומר שתצטרך ללמוד כיצד לתקשר בצורה ברורה ותמציתית.

חשוב להקים שרשרת תקשורת רשמית כדי שכל המידע יגיע לאדם הנכון בזמן הנכון. זו יכולה להיות משימה קשה, אבל זו משימה חשובה. תצטרך גם לתעדף את תהליכי התקשורת הפנימיים שלך ולהבטיח שהם מאוישים כראוי.

תקשורת יעילה בענף הבנייה היא קריטית, במיוחד אם אתה עובד מרחוק. חשוב גם לוודא שיש לך הבנה טובה של האופן שבו העסקאות השונות פועלות יחד. לאחר מכן, תוכל להבטיח שאתה מסוגל לעקוב אחר מועדים, משימות ויעדים. תקשורת ברורה וישירה עם מחזיקי העניין שלך חיונית להצלחת פרויקט הבנייה הקלה שלך.

ישנן מספר דרכים לשפר את התקשורת שלך בענף הבנייה. על ידי שימוש בטון פשוט, ברור ומדויק, תוכל לתקשר עם הלקוחות והקבלנים שלך בקלות ובדייקנות. זה יכול לעזור לך לבצע את העבודה בזמן, וזה יכול להפוך אותך לגיבור בעיני מנהלי החברה שלך. זה גם יכול לעזור לך לצבור מוניטין טוב ולשמח את הלקוחות שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *