round white ceramic plate filled with waffle

יסודות עסקי קייטרינג Leave a comment

בין אם אתה רוצה לפתוח עסק קייטרינג או שאתה כבר בעסקי קייטרינג, יש הרבה דברים שאתה צריך לזכור. ביניהם ניתן למנות את המסים והתקנות שעליכם לפעול לפי, סוג המזונות שתוכלו להגיש וכמה אתם יכולים לגבות עבור השירותים שלכם.

אהבה לאוכל היא חיונית בפתיחת עסק קייטרינג

אהבה לאוכל ושתייה עשויה להוות זיווג מוזר, אבל זה לא יכול להזיק לנסות את כוחך בעסק צדדי, או הופעה במשרה מלאה. השאלה הכי ברורה היא איך להתנהל בתהליך. קצת עבודת רגליים תניב את התוצאות הטובות ביותר. תחילת העבודה עשויה לדרוש מעט שומן מרפקים וסבלנות, אבל זה דבר טוב אם אתה אוכל אוכל עם צמא לידע. אהבה לאוכל ושתייה לא רק יבדר אותך, זה גם ברכה לארנק שלך. עבור האנינים האמיתיים, בילוי לילי מלא אוכל הוא הדרך הטובה ביותר להירגע אחרי יום ארוך במשרד.

דרישות בטיחות מזון עבור עסקי קייטרינג,

לא משנה אם אתה בעל או מנהל עסק קייטרינג, עליך לעמוד בדרישות בטיחות המזון כדי להבטיח את בטיחות הלקוחות שלך. ישנם מספר נושאים חשובים שיש לקחת בחשבון, כולל שימוש במזונות ארוזים מראש ואלרגיות למזון. סכנות אלו עלולות להוביל להרעלת מזון, לתגובות אלרגיות או לבעיות בריאותיות אחרות.

בטיחות מזון היא המפתח להבטחת עסק קייטרינג מצליח. ארוחה מזוהמת עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות הן לעובדים והן ללקוחות.

הסוכנות לתקני מזון מעריכה כי 2.4 מיליון אנשים חולים מאכילת מזון בבריטניה מדי שנה. זה חיוני להבטיח את נהלי בטיחות המזון שלך במקום וכי יש לך מערכת סבב מלאי טובה.

ישנם ארבעה תחומי מפתח לבטיחות מזון: בישול, אחסון, ניקוי וזיהום צולב. כל תהליכי הטיפול במזון חייבים להיבדק כדי לוודא שהם עומדים בתקן.

הצעד הראשון בהבטחת בטיחות המזון הוא להבטיח שאתה פועל לפי תקנות היגיינת המזון. תקנות אלה מחייבות אותך ליישם מערכת המבוססת על עקרונות ניתוח סיכונים ונקודות בקרה קריטיות (HACCP).

תקנות היגיינת המזון מחייבות אותך גם לבצע בדיקות תקופתיות של נהלי הבקרה והניטור שלך. מערכת טובה תבטיח שהמזון שלך יישמר טרי ונקי ממזהמים.

כמו כן, עליך ליישם נוהלי היגיינה טובים בכל העסק שלך. זה כולל ניקוי, חיטוי וחיטוי אזורים וציוד. זה גם חיוני שלכל העובדים יש הכשרה מתאימה לבטיחות מזון.

מיסים עבור שירותי קייטרינג

בין אם אתה קייטרינג, מסעדה או חברת משלוחי ארוחות למסעדה, עליך לדעת לדווח ולשלם מיסים עבור שירותי קייטרינג. למשרד ההכנסות (DOR) יש הצהרת מדיניות המתארת ​​כיצד לדווח ולשלם מסים על מכירות ושימוש עבור מזון ומשקאות. כללים אלה חלים גם על סופרמרקטים ומכונות אוטומטיות המופעלות במטבעות.

אם אתם חברת משלוחי ארוחות למסעדה, עליכם להירשם ב-DOR ולגבות מס מכירה של 6.25% מהקונים שלכם. לאחר מכן עליך לשלוח את תשלומי מס המכירה המתאימים ל-DOR. ייתכן שיהיה עליך גם לספק אישור מכירה חוזרת (טופס ST-120) לקונים שלך.

הארוחות כוללות את כל המזון והמשקאות הנמכרים למאכל אדם. פריטים אלה יכולים להיות מזונות ארוזים מראש או מוצרי מזון שהוכנו במקום עבור הקונה. על המוכר לוודא שכל מרכיבי המזון משולבים. מזונות מחוממים אינם נכללים במס מכירה במישיגן.

עבור ארוחות הנמכרות לצריכה מחוץ למתחם, עליך לקבל טופס ST-120 מהלקוח שלך. לאחר מכן על המוכר לספק את הפריטים שנרכשו.

עליך לשמור תיעוד של כל הארוחות שנמכרו, כולל הפריטים החייבים במס. ה-DOR רשאי לבקש רישומים בכל עת. עליך לשמור תיעוד למשך שלוש שנים לאחר תאריך ההגשה.

הוצאות החומרים היא קטגוריית הנהלת חשבונות חשובה עבור חברות קייטרינג. קטגוריה זו כוללת פריטים כמו כלים חד פעמיים ומרכיבים המשמשים במזון. אתה צריך גם לכלול את העלות של כל כלי שולחן או קישוטים.

חיובים עבור מזון, משקאות ושירותים

. הממשלה פרסמה חוזר שהופך את דמי השירות לאופציונליים. עם זאת, ה-CCPA פרסמה הנחיות למניעת שיטות סחר בלתי הוגנות. באופן דומה, לקוחות יכולים לערער על תג חובה. ה-CCPA מנסה למנוע מהתעשייה לעסוק בפרקטיקות גלויות או סמויות שייקרו בעתיד.

הוגשו תביעות רבות בגין דמי שירות במזון ומשקאות. אחד החדשים ביותר הוא של DoorDash, שירות משלוחי מזון. לקוחות בקליפורניה הגישו תביעות נגד DoorDash. מהתביעות עולה כי דמי השירות ייבדקו בעתיד. פסיקת בית המשפט מחייבת רק בקליפורניה, אך התביעות מצביעות על כך שהאישומים צפויים להיות ערעור במקום אחר.

אמנם זה נכון שדמי שירות אינם עוד דרישה חובה, אבל זה רעיון טוב לבחון מקרוב כיצד החברה שלך גובה תשלום עבור מזון ומשקאות. בנוסף, ישנן דרכים רבות להבטיח שאינך גובה יותר מדי את הלקוחות שלך, כגון מתן שירות לקוחות טוב יותר או מדיניות דמי שירות שקופה יותר. בנוסף, אם אתה שכיר, אתה צריך להיות בטוח לקבל סכום הוגן של שכר. כמו כן, עובדי שירות מרוויחים לרוב תעריף שעתי גבוה יותר מעובדים אחרים, לכן כדאי לוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.

בדיקת ביקורות מקוונות

הקדשת זמן כדי לבדוק ביקורות מקוונות על עסק הקייטרינג שלך היא חובה. ביקורות אלו יכולות לעזור לך להבין את הטעם של הלקוחות שלך, ולעזור לך לשפר את עסק הקייטרינג שלך לפני האירוע הגדול הבא שלך. לדוגמה, אם קהל הלקוחות שלך מורכב מהרבה אוכלי אוכל, ייתכן שהם נוטים להשאיר הרבה משוב, וזה דבר טוב, שכן אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לשפר את העסק שלך.

ישנם אתרים ושירותים רבים בחוץ שבהם אתה יכול להשתמש כדי לבדוק ביקורות מקוונות עבור עסק הקייטרינג שלך. לדוגמה, אתה יכול להירשם ל-Google Alerts, אשר ישלח לך מייל יומי על כל ביקורות שליליות שצצות ב-Google. כמו כן, בדוק אתרים כמו Yelp, מכיוון שהם דרך מצוינת לראות אם העסק שלך נמצא בביקורת.

בחירת מומחיות קייטרינג

בחירת מומחיות קייטרינג לאירוע שלכם היא החלטה קריטית. האוכל הוא המוקד העיקרי של כל אירוע. כאשר תבחרו במומחיות הקייטרינג המתאימה לאירוע שלכם, תוכלו לעמוד בציפיות הלקוחות שלכם ולהפוך אותן למציאות.

בבחירת שירות קייטרינג כדאי לחפש את השירותים שיתאימו לתקציב ולאירוע שלכם. כדאי גם לבדוק האם לחברה יש ניסיון עם קבוצות גדולות. כמו כן, חשוב שלחברה יהיו מגוון תפריטים לבחירתכם. כדאי גם לבדוק אם הם מסוגלים לעמוד בהגבלות תזונתיות.

אם אתם מתכננים חתונה, חשוב למצוא קייטרינג שיוכל לעבוד עם הנושא שלכם. אם אתם מתכננים אירוע חשוב, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין של איכות. כדאי גם לבקש הפניות וסקירות. חשוב שתמצאו שירות קייטרינג שיש לו תיק עבודות עם תמונות מהעבודות שלהם.

חברת הקייטרינג שתבחרו צריכה להיות קלה לעבודה. אתה אמור להיות מסוגל לדון איתם בתוכניות וברעיונות שלך. כדאי גם לשאול האם החברה יכולה לבצע שינויים בתפריט, אם הוא לא עונה על הדרישות שלכם. הקייטרינגים הטובים ביותר יכולים לעבוד איתך כדי שהאירוע יעבור בצורה חלקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *