כיצד לעצב את החצר הקדמית שלך Leave a comment

אם אתה מתכנן לעצב מחדש את החלק החיצוני של הבית שלך, הצעד הראשון הוא לקבוע איזה סוג של גינון יעבוד הכי טוב בחלל שלך. שלב זה כולל החלטה באיזה סוג של פרחים ועצים לשתול, כמו גם באיזה סוג של שוליים להשתמש. כדאי גם לבחור את השיחים בקפידה ולשקול איזה סוג של ערוגות תרצו.

שתילת שיחים

אם אתם מתכננים לשתול שיח בחצר הקדמית, כדאי להכין את האדמה ולחפור בור ברוחב פי שניים מכדור השורש של השיח. לאחר מכן עליך למלא את החור באדמה. הקפידו לשבור את כדור השורש כך שלא יהיו לכם כיסי אוויר. לאחר מכן, השתמש באת כדי למדוד את עומק החור ולשתול את השיח.

שיחים צריכים מים מספיקים כדי לשרוד. בהתאם לסוג האדמה, הם דורשים השקיה שבועית או דו שבועית. שיחים שגדלים באדמה חולית דורשים השקיה פחות תכופה. עם זאת, באדמת חרסית, יש להשקות אותם כל שבעה עד עשרה ימים. חשוב גם להשקות אותם ביסודיות כל כמה שבועות כדי להבטיח שהם בריאים.

שיחים מגיעים במגוון צורות וגדלים. הם יכולים להיות זקופים או מעוגלים. לחלקם יש הרגל בכי או צורת השתטחות. אתה יכול לגזום אותם לצורה מסוימת אם אתה רוצה להוסיף עניין. ישנם גם זני גמד זמינים. אם יש לכם נכס קטן יותר, כדאי לשקול לשתול עצי מחט.

שיחים ליד הבית שלך צריכים לשקף את הטעם שלך ולהשלים את הסגנון של הבית שלך. כדאי גם לשקול כמה גדולים השיחים צריכים להיות בבגרות. אם יש לך מקום מוגבל, שקול לשתול שיחים בעלי צמיחה נמוכה שאינם דורשים טיפול רב. שיחים בעלי צורה ברורה יוסיפו גם הם גובה ומושכים את הבית שלך.

שיקול נוסף הוא האדמה. בעוד שרוב השיחים סובלים סוגי קרקע רבים, חיוני שיהיה אזור מנוקז היטב. קרקעות חרסית, סלעיות, חוליות ואדמה עשויות לסבול מניקוז לקוי. דרך טובה לבדוק את הניקוז של האדמה שלך היא על ידי חפירת בור באדמה ותצפית אם מים נאספים שם. אם אינכם בטוחים לגבי הניקוז, בחרו בשיחים הסובלים מאדמה רטובה.

בחירת העץ הנכון

בחירת העץ המתאים לחצר הקדמית שלכם היא החלטה חשובה הדורשת מחשבה. כדאי לשקול את המראה, הגודל והתפקוד של העץ לפני שמתחייבים אליו. באופן אידיאלי, עליך לבחור מין מקומי לגידול באזור שלך, מכיוון שהעצים הללו מתאימים יותר לאקלים ולתנאים של החצר הקדמית שלך.

העץ המתאים לחצר הקדמית שלך ייצור רושם ראשוני יפה, ובכך יוסיף יופי לבית שלך. יתר על כן, זה יצור משיכה רבת עוצמה. זה גם יעלה את ערך הבית שלך ויהפוך את תהליך המכירה למהיר יותר. הסיבה לכך היא שאפקט המשיכה של עצים יכול לעשות הבדל עצום בסגירת מכירה וקבלת דולר גבוה עבור הבית שלך.

כדי לבחור את העץ הנכון, תחילה עליך לקבוע איזה סוג אדמה יש בחצר הקדמית שלך. בדיקת קרקע תספק לך דוח מפורט לגבי התיקונים שיידרשו למין הנבחר. עליך להצליב מידע זה עם המידע שאתה מוצא על הדרישות של העץ הספציפי. ישנם אתרים חינוכיים באינטרנט המציעים מידע מפורט על עצים שונים ודרישותיהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של עצים שיצמחו בחצר הקדמית שלך. עצים נשירים הם הפופולריים ביותר מכיוון שהם מספקים צל ופרטיות. עם זאת, הם יצטרכו גיזום קבוע כדי לשמור על צורת החופה שלהם. הם גם דורשים הפריה חודשית. אם אתה רוצה לשמור על החצר הקדמית שלך להיראות אטרקטיבית, עץ מייפל יעשה טוב.

עץ הוא השקעה שתעשה לשארית חייך. חשוב להקשיב ללב בבחירת עץ, אך קחו בחשבון את הפרקטיות. שלושת הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון בבחירת העץ הנכון הם גודל, עלים והרגל. על ידי התחשבות בשלושת הגורמים הללו, יהיה לך קל יותר לצמצם את הבחירות שלך, ויש לך סיכוי טוב יותר ליהנות מהעץ החדש שלך במשך שנים רבות.

בחירת פרחים

צמחים פורחים הם דרך מצוינת להביא מראה רענן ותוסס לחצר הקדמית שלך. ניתן לשתול אותם לאורך כל השנה כדי להוסיף משיכה ויזואלית לאורך כל השנה. אם אינך בטוח באילו פרחים להשתמש, התייעץ עם מעצב נוף שיעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר. הם גם יכולים לעזור לך להחליט איזו לוח צבעים ייראה הכי טוב ביחד.

ראשית, שקול את סוג אור השמש והצל שמקבלת החצר הקדמית שלך. לדוגמה, אם בחצר הקדמית שלכם יש הרבה שמש במהלך היום, אולי כדאי לשתול צמח רב שנתי אוהב צל שישרוד את החורף. באופן דומה, אם בחצר הקדמית שלך יש הרבה שלג במהלך החורף, אולי כדאי לשתול חד שנתי עמיד. הוא ישרוד את עומס השלג ויצמח בחזרה במהירות באביב.

צמחים רב שנתיים הם בחירה מצוינת לגינון בחצר הקדמית מכיוון שהם דורשים מעט מאוד תחזוקה ואין צורך להחליף אותם מדי שנה. אתה יכול לבחור להשתמש בצמחים שנתיים או רב שנתיים בשנים הראשונות אם חסר לך מזומן. ורדים, סוזאניות שחורות עיניים, פרחי חרטונים, לבנדר, חינניות ומנטה הם כולם אפשרויות טובות.

בחירת שוליים

כאשר אתם מעצבים את החצר הקדמית שלכם, בחירת צמח השוליים הנכון היא חיונית להשגת יעדי העיצוב שלכם. בחירת צמח השוליים שלך צריכה להתאים לאקלים, לסוג הקרקע ולתנאים אחרים של האזור. בנוסף, זה צריך להתאים לנושא הכללי של עיצוב הנוף שלך. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשלב ערכת צבעים מסוימת או אלמנטים של גינון עם תחזוקה נמוכה.

קצוות הם חלק חשוב בכל פרויקט גינון מכיוון שהוא יוצר מחסום בין צמחים לערוגות פרחים. זה ימנע מהחצר להפיץ את שורשיה לתוך הערוגה. בנוסף, מראה של חצר מטופחת ישפר את ערך הבית שלכם ושל שכניכם. יתר על כן, חצר מטופחת היא יתרון עבור קונים פוטנציאליים, והיא תקל עליכם את מכירת ביתכם.

ניתן להכין שוליים מחומרים רבים. לדוגמה, עץ הוא בחירה אטרקטיבית, אך הוא עשוי לדרוש מעט מאמצי תחזוקה. בעוד הבטון הוא קל משקל וזול, הוא עלול להירקב כשהוא נחשף לחום קיצוני. חומרים נפוצים נוספים כוללים לבנים או בטון, הניתנים להתאמה בקלות לכל סגנון גינה. אם אתה רוצה לקבל פתרון קבוע יותר, אתה יכול להתקין קצה עשוי מתכת, אך שים לב שמתכת עלולה לגרום נזק לציוד הדשא.

שוליים מגיעים בסגנונות ועיצובים רבים, ויש כאלה שהם יקרים יותר מאחרים. כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות לפני קבלת החלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *